Cum pot contribui gențile personalizate la creșterea brand awareness-ului companiei tale
Gențile reprezintă un obiect foarte important în viețile noastre de zi cu zi. Utilitatea lor depinde foarte mult de felul în care sunt croite, numărul de buzunare pe care îl au, dar și de cât de încăpătoare și cât de ușor sunt de purtat, oriunde mergi.
Desigur, destinația genții depinde de mai multe aspecte. Dacă este vorba despre o geantă de voiaj, ar trebui ca aceasta să fie cât mai bine organizată și încăpătoare, dar fără a fi prea mare sau prea dificil de transportat, odată ce este complet echipată.
Pe de altă parte, și gențile business sunt deosebit de importante, întrucât ele ne ajută să transportăm obiectele importante pentru o zi obișnuită la serviciu. Acestea trebuie să fie comode, ușor de purtat, în care să găsești rapid orice ai nevoie.
Ca marketing manager, este bine să știi că gențile de business și de voiaj se numără printre produsele promoționale pe care le poți dărui audienței tale la sfârșitul unui eveniment, de exemplu, pentru că au scopul de a genera brand awareness pe termen lung.
Pe lângă faptul că sunt foarte utile, purtarea lor generează, conform unui studiu care măsoară impresiile asupra unui brand prin intermediul produselor personalizate cu logo-ul acestuia, în medie, 3.300 de impresii pe durata de viață a acestora.
Citește și: Cum să creezi o experiență memorabilă pentru publicul tău după organizarea unui eveniment
Mai mult decât atât, gențile sunt obiecte promoționale foarte comune și apreciate în rândul consumatorilor, așa încât 73% dintre aceștia dețin un astfel de produs personalizat. Gențile au în general o viață destul de lungă, consumatorii ajungând să le păstreze pe o durată de până la 11 luni.
De asemenea, în jur de 50% dintre consumatori spun că ar fi dispuși să facă business cu advertiserul care le-a dăruit o geantă ca material promoțional.
Dacă te gândești ca în campania ta de marketing să oferi genți branduite pentru a-ți fideliza consumatorii, Chilli Ideas îți vine în ajutor cu multe idei cool în acest sens. Acum, că tot este vară, sezonul călătoriilor, este un moment perfect pentru a aduce în prim plan utilitatea de necontestat a genților de voiaj.
De exemplu, trolerul Luca poate fi personalizat cu logo-ul companiei tale, creând astfel o legătură directă între brandul tău și un aer fresh de vacanță, pe care consumatorii tăi vor fi gata să îl îmbrățișeze.
Pe de altă parte, geanta Igor este practică și potrivită atât pentru păstrarea echipamentului sportiv pe care îl folosim atunci când mergem la sală, dar și pentru a depozita lucrurile de care avem nevoie într-o escapadă de câteva zile.
În aceeași măsură, geanta Gerardo este ideală pentru călătorii, fiind deosebit de încăpătoare. Aceasta este realizată din 40% materiale reciclabile, iar dacă vei dărui o astfel de geantă clienților tăi, îi vei inspira pe aceștia să recicleze și să folosească cât mai multe obiecte în sistem circular.
Și geanta Gino este chic și încăpătoare, fiind de folos în diferite situații și putând fi ușor de transportat, datorită bretelei ajustabile pentru umăr dar și a bretelelor scurte.
Pentru zilele de plajă, rucsacul Flavio se va dovedi perfect pentru transportul acelor lucruri de care avem nevoie pentru a ne bucura de o zi de vară minunată, la malul mării. Stilul cochet, marinăresc, va fi pe placul consumatorilor și poate fi oferit ca o recompensă în cadrul unei campanii de marketing de tip Summer Sale cu timp limitat.
În cazul în care cauți ceva care să fie potrivit pentru drumețiile pe munte sau pentru un picnic în parc sau în pădure, rucsacul termoizolant Aege este o alegere isteață, întrucât este echipat cu o pătură detașabilă, o husă termos pentru băuturi, dar și un suport de ustensile ce include tacâmuri, farfurii, căni și șervețele din bumbac pentru patru persoane, plus un platou din PP, un tirbușon și două solnițe pentru sare și piper.
Dacă totuși ai vrea să transmiți un mesaj care să emane profesionalism consumatorilor sau partenerilor tăi de afaceri prin intermediul unei genți, te poți orienta către cele care au compartiment special pentru laptop – în acest caz, Chilli Ideas îți propune rucsacul Bobby Soft.
Ideal pentru o excursie sau pentru drumurile zilnice birou-acasă și invers, acesta are un design anti-furt și este dotat cu buzunare inteligente, fiind extensibil în caz că este nevoie de spațiu de depozitare suplimentar. Și în acest caz poți transmite un mesaj asupra importanței sustenabilității pentru brandul tău, întrucât acest rucsac este fabricat din PET reciclat.
Desigur, poți opta și pentru geanta de laptop Germano, care va fi de folos celor care lucrează și de acasă, dar și de la birou și își poartă laptopul cu ei în permanență.
Citește și: De ce și cum să introduci sustenabilitatea în strategia de HR
Te vom ajuta să creezi o impresie de neuitat asupra consumatorilor tăi și să prelungești în timp contactul acestora cu brandul tău.
Chilli Ideas are nenumărate idei despre cum povestea ta de brand poate avea un impact puternic asupra audienței tale, așa că hai să le dăm viață împreună!