Cum să creezi o experiență memorabilă pentru publicul tău după organizarea unui eveniment
Evenimentele au fost și sunt, de departe, cea mai bună metodă de a aduce mai aproape de brandul tău angajații, clienții sau partenerii de business.
Deși întrunirile fizice au fost mai greu de realizat în perioada pandemiei, companiile s-au adaptat și s-au concentrat fie pe organizarea de evenimente online sau hibride, fie au mers pe varianta clasică de evenimente fizice, dar cu un număr limitat de persoane și respectând toate regulile de protecție.
Dincolo de a pune la punct toate detaliile logistice pentru a organiza un astfel de eveniment, la fel de important este să pui accentul și pe experiența oferită participanților. Și nu ne referim la experiența generală în urma unui astfel de eveniment, ci mai degrabă la experiența pe care a trăit-o fiecare persoană în parte.
Oamenii sunt diferiți, simt, gândesc și reacționează diferit, atunci când sunt puși în diverse situații. De aceea, și atunci când vrei ca ei să rețină brandul tău după un eveniment, indiferent de tipul acestuia, este esențial să personalizezi experiențele în funcție de preferințele și nevoile participanților. În continuare, îți prezentăm câteva modalități de a face acest lucru:
Oferă-le obiecte personalizate
Una dintre metodele excelente de a surprinde participanții din cadrul unui eveniment este de a le oferi materiale promoționale personalizate. În acest mod, oamenii se simt apreciați, pentru că le-ai luat în calcul nevoile și preferințele.
În industria de organizare a evenimentelor corporate, personalizarea înseamnă să înțelegi ce-și doresc oamenii care aleg să participe la evenimentul creat de tine, care le sunt interesele, dar și obiectivele.
Înțelegerea a ceea ce își dorește publicul tău țintă și oferirea de obiecte personalizate sunt esențiale dacă vrei să te distingi de alți jucători de pe piață.
Spre exemplu, dacă printre oamenii care vor participa la evenimentul tău se numără cei ale căror job-uri presupun deplasări frecvente, atunci le poți oferi genți de business personalizate cu logo-ul companiei pe care o reprezinți.
Un astfel de cadou va duce cu siguranță brandul tău mai departe. Totodată, dacă întrunirea presupune participarea persoanelor care iubesc să călătorească, le poți oferi genți de voiaj personalizate.
Află care le sunt preferințele
Produsele media au căpătat o valoare în sine și sunt folosite astăzi pentru a oferi o experiență specială participanților la evenimente, indiferent de tipul acestora. Totuși, cum menționăm anterior, nu este suficient să le oferi cadouri, ci trebuie să și le personalizezi, în funcție de dorințele acestora.
Dacă te întrebi cum ai putea să oferi participanților la evenimente materialele promoționale care în acord cu preferințele lor, îți recomandăm să iei în calcul construirea unui Landing Page distinct, al cărui link să-l trimiți audienței imediat după încheierea evenimentului, în cadrul e-mailului de mulțumire. La acest Landing Page ar trebui să aibă acces echipa Chilli Ideas în mod direct.
Citește și: Cum și de ce să folosim culorile anului 2021 în strategia de marketing
Aici, poți concepe un scurt chestionar, prin care să aduni informații despre participanți (respectând regulile GDPR), fie că vorbim despre angajați, colaboratori sau parteneri de afaceri, în urma cărora să le trimiți acasă obiecte promoționale care să le placă și pe care să le folosească.
Este suficient ca acesta să conțină câteva întrebări, răspunsurile fiind menite să te ajute să-ți dai seama care sunt preferințele oamenilor. Iată câteva exemple de întrebări pe care le poți include în chestionar:
- „Ești iubitor de câini sau de pisici?”
- „Ce culori îți plac?”
- „Ce mărime porți la tricouri?”
- „Ce stil vestimentar ai?”
- „Te consideri o persoană organizată?”
- „Îți place să lucrezi de acasă?”
Iar lista poate fi lungă. Acestea însă pot fi adaptate în funcție de industria în care lucrezi, dar și în funcție de ce vrei mai exact să afli despre participanți.
Citește și: 5 idei creative pentru a păstra interesul participanților la un eveniment online
Vestea bună este că poți parcurge acest proces fără să depui prea multe eforturi. Cum? Lăsându-te pe mâinile echipei Chilli Ideas, care se poate ocupa de întregul proces, de la analizarea și interpretarea răspunsurilor și până la trimiterea produselor acasă la participanți.
Serviciile de personalizare obiecte puse la dispoziție de Chilli Ideas includ toate etapele acestui demers, de la interpretarea răspunsurilor, personalizarea materialelor promoționale și până la livrarea acestora acasă la participanți. Avem propriul depozit de obiecte promoționale și de mijloacele necesare personalizării chiar și a celor mai îndrăznețe idei de produse media. Astfel încât, tu, ca manager de HR sau de Marketing să fii scutit de toate aceste activități care îți vor consuma timp și resurse.
Iată câteva produse promoționale personalizate pe care le poți oferi: o baterie portabilă, o boxă wireless sau un breloc din plută. Oricare ar fi alegerea ta, oamenii vor aprecia gestul, mai ales dacă iei în calcul preferințele lor.
Echipa Chilli Ideas are experiența potrivită atunci când vine vorba despre personalizarea obiectelor promoționale. Datorită activității în domeniu de peste 13 ani, noi te putem ajuta să alegi cu grijă cadourile oferite, astfel încât acestea să aducă un plus de valoare angajaților sau partenerilor tăi de business, aducând brandul pe care îl reprezinți mai aproape de ei.