Postat în trends

Cum folosim obiectele promoționale personalizate din domeniul tehnologiei

În ziua de azi, într-o lume a tehnologiei avansate, ca marketing manager ești nevoit să folosești tot felul de metode care să îi surprindă pe consumatori și care să le ofere o experiență de brand autentică.

Pentru a-i fideliza, dar și pentru a le oferi a taste of your brand, vei fi supus testului autenticității. Pare dificil, dar nimic nu se compară cu rezultatele obținute în urma unui campanii de brand awareness.

Familiarizează-i pe consumatorii tai cu povestea brandul-ului pe care îl reprezinți, într-un mod original. Conform specialiștilor, brand storytelling este strategia de viitor în marketing. Pune accent pe emoție, atrage-i pe partenerii și pe clienții tăi prin sinceritate, originalitate și prin acțiuni de marketing cu care să rezoneze.

Tehnologia joacă un rol important în viețile oamenilor, așa că te poți baza pe personalizarea unor obiecte promoționale din aria device-urilor pentru campaniile tale de marketing, mai ales dacă te adresezi iubitorilor de tehnologie.

Așadar, dacă te-ai hotărât să organizezi un eveniment cu scopul de a crește brand awareness-ul companiei tale, nu vei da greș dacă vei oferi participanților un goodie bag care conține diverse device-uri.

Citește și: Ce trebuie să știi despre organizarea unui eveniment de succes in domeniul alimentar sau HORECA? 

Acestea vor fi din plin apreciate, iar consumatorii vor resimți grija pentru nevoile lor, și, totodată, ancorarea în realitate. Vei avea un avantaj dacă vei îmbina aceste aspecte cu problemele ardente ale lumii în care trăim, cum ar fi sustenabilitatea, grija față de limitarea risipei și managementul responsabil al resurselor planetei.

În ceea ce privește impresiile pe care le generează astfel de obiecte promoționale din aria tehnologiei, un studiu pe aceasta temă arată că, de exemplu USB-urile personalizate strâng în jur de 700 de impresii pe durata de viață, în vreme ce bateriile externe personalizate adună 900 de astfel de impresii.

Până la 58% dintre consumatori dețin un USB îl folosesc pe o durată de până la 2 ani sau chiar mai mult. Referitor la bateriile externe, și acestea sunt foarte apreciate, 40% dintre clienți având un astfel de produs pe care îl cel puțin o dată pe săptămână.

Așadar, contactul cu brandul tău trebuie să fie unul de impact, iar consumatorii să simtă că, într-adevăr, le-ai oferit un produs cu adevărat folositor.

Citește și: Cum să promovezi eficient un eveniment în 2021 

Cum îți fidelizezi consumatorii cu obiecte promoționale personalizate

Chilli Ideas înțelege foarte bine această dinamică și știe cum să integreze în strategia ta de marketing astfel de produse. Pe lângă multitudinea de obiecte promoționale personalizabile cu logo-ul tău, te poți remarca prin produse calitative, care pun în prim plan atât utilitatea, cât și grija față de natură. Ne-am câștigat acest renume, recomandându-ne numeroasele certificări în materie de sustenabilitate și CSR și ne simțim datori să-i inspirăm și pe partenerii noștri să adopte și să integreze aceeași atitudine, foarte importantă pentru brandingul lor.

Obiecte promoționale personalizate pentru campaniile tale de marketing

Iată cateva dintre obiectele promoționale personalizate pe care le poți oferi în campaniile tale de marketing, pentru o fidelizare sigură și impresii garantate pe termen lung.

Suportul Linglet  încărcător wireless de tip QI este foarte practic și ingenios, fiind realizat dintr-un amestec de fibre din grâu și ABS. Acesta este un cadou futurist pentru publicul tău țintă, avid consumator de tehnologie.

Poți alege și boxa wireless cu powerbank Faros , realizată din paie de grâu – utilizatorii se vor bucura de un produs 2 în 1, și de muzica preferată, dar și de încărcare pentru telefon în caz de nevoie.

În aceeași măsură, le poți oferi experiența unui set Speakerbuds de căști și speaker, cu un design creativ, realizat de designerul Alain Berteau.

Dacă tot vorbeam de ancorarea în realitate, iată un produs foarte la îndemână în zilele noastre, pe care îl putem personaliza cu logo-ul tău: dispozitivul Oblio, o stație de încărcare wireless, care elimina virușii și bacteriile de pe telefon printr-o lumină UV antibacteriană de tehnologie avansată, în timp ce acesta se încarcă.

Un alt produs util 2 în 1, realizat din fibre de grâu și ABS, se dovedește a fi lampa de birou Anthony  cu încărcător wireless de tip QI, foarte utilă pentru activitățile de birou ce se întind până noaptea târziu.

Din aceeași serie a obiectelor promoționale personalizate care sunt confecționate din materiale sustenabile, boxa wireless Bamboo din bambus, cu un design special, are o putere de ieșire de 3W și o calitate excelentă a sunetului redat.

Căștile bluetooth Pico îmbină versatilitatea și confortul prin intermediul unui produs promoțional realizat din materiale sustenabile, iar consumatorii tai vor fi încântați de caracterul lor practic și calitativ.

Exemplele de astfel de obiectele promoționale personalizate ingenioase poate continua. Chilli Ideas te poate ajuta în găsirea acelor idei cool, care îți pot face clienții să se simtă cu adevărat apreciați și importanți în relația cu brandul tău.

Fă-ne cunoscute povestea ta de brand, principiile și misiunea ta și vom crea împreună o lentilă prin care consumatorii să te poată privi exact așa cum ești: autentic și real.

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.