Cum să alegi obiectele media – promoționale personalizate
Într-o lume în care online-ul a trecut printr-o creștere accelerată a popularității pentru desfășurarea acțiunilor de marketing, însă, în același timp, pentru că brandurile și-au intensificat comunicarea în acest mediu, s-a recreat un zgomot atât de puternic încât majoritatea consumatorilor au ajuns să se simtă sufocați de atât de multă comunicare de brand care, de cele mai multe ori, nu este despre ei și despre nevoile lor, este nevoie de o schimbare de paradigmă.
Tocmai de aceea, mulți dintre utilizatorii mediului online au devenit aproape imuni la mesajele de acest gen, ignorându-le sau chiar oprind notificările de acest tip. Ce rămâne de făcut în acest context pentru a reconstrui relația dintre brandul tău și consumatori?
Diversificarea mediilor și formelor de comunicare și interacțiune directă cu publicul tău țintă, oricare ar fi el, ar putea fi o soluție. Gândește-te din nou la care este buyerul persona pentru brandul tău? Ce obiceiuri are? Ce stil de viață are? Ce nevoi are și cum îi poți oferi obiecte promoționale personalizate care să îi fie cu adevărat utile?
Cifre care dovedesc eficiența obiectelor promoționale personalizate
De ce aș investi o parte din bugetul meu de marketing pentru achiziționarea unor obiecte media promoționale? Este o întrebare care ți-a venit în minte? Răspunsul este dat de statisticile înregistrate de-a lungul anilor de diferite analize de piață dovedesc eficiența utilizării obiectelor media personalizate în campaniile de marketing:
- 70% dintre branduri consideră produsele promoționale personalizate în cea mai mare parte sau întotdeauna eficiente în atingerea obiectivelor de marketing
- 80% dintre oameni își pot aminti mesajele unui brand după ce au primit un produs promoțional
- 72% dintre consumatori consideră că nivelul de calitate al unui produs promoțional este direct legat de reputația companiei, conform PPAI.
Citește și: De ce iubim promoționalele?
Oferă obiecte media personalizate utile și în tendințe
Cum să alegi obiectele promoționale personalizate potrivite publicului tău țintă? Începe cu a-l cunoaște, iar apoi analizează oferta de astfel de obiecte media și alege-le pe cele în tendințe, realizate din materiale de calitate, dar care sunt și utile. În ceea ce privește topul obiectelor media considerate a fi cele mai utile, părerile sunt împărțite.
Potrivit STML Print&Marketing, produsele de sănătate, siguranță, tehnologie și scris au fost considerate cele mai utile de către consumatori. Pe de altă parte, o analiză realizată de PROmotion Marketing arată faptul că articolele de îmbrăcăminte sunt cea mai populară categorie de obiecte media, urmate de instrumente de scris, genți, calendare și recipientele pentru băutură.
Potrivit PROmotion Marketing, cănile promoționale sunt mai eficiente decât publicitatea radio, 57% dintre oameni își amintesc brandul de pe cană și doar 28% reușesc să și-l amintească de la TV. De asemenea, gențile personalizate sunt foarte apreciate de către consumatori. 84% dintre baby boomers declară că dețin o geantă promoțională personalizată, potrivit ASI, în timp ce o altă cercetare citată de Sage World arată faptul că 31% dintre consumatori dețin o geantă promoțională. Nu îți rămâne decât să iei în considerare stilul de viață al publicului tău țintă și să alegi obiectele media personalizate aflate acum în tendințe.
Când sustenabilitatea întâlnește tehnologia. Obiecte media inovatoare
Sustenabilitatea este o temă extrem de importantă nu doar pentru autorități, ci și pentru branduri și consumatori. Potrivit unui studiu realizat de firma de consultanță Simon-Kucher & Partners, la nivel global, sustenabilitatea este evaluată ca un criteriu important de cumpărare pentru 60% dintre consumatori.
În țara noastră, studiul național Insights PulseZ arată faptul că, în ceea ce îi privește pe membrii generației Z, de exemplu, 61% dintre ei sunt de părere că, în decizia de cumpărare, foarte mult contează ca un brand să fie sustenabil. În același timp, tehnologia este din ce în ce mai prezentă în viața fiecăruia dintre noi, astfel încât, un mix între sustenabilitate și tehnologie este, cu siguranță, o alegere inspirată.
Citește și: Cum folosim obiectele promoționale personalizate din domeniul tehnologiei
Obiecte media inedite, pentru reacții neașteptate
Ce mai poți face pentru a comunica altfel cu publicul tău țintă folosind obiectele media promoționale? Alege-le pe cele diferite, inedite, care spun ele însele o poveste, pot fi foarte colorate, fun to use, pot fi din categoria celor care le aduc aminte de obiceiuri pe care le aveau și la care poate au renunțat, deși le făceau plăcere.
În cazul acesta, sky is the limit, lasă-ți imaginația liberă și, de ce nu, cere-ne ajutorul pentru a veni și noi cu o serie de #chilliideas care să contribuie la niște alegeri super inspirate și, implicit, la reacții neașteptate.
Suntem aici pentru a te ajuta să oferi experiențe de brand autentice, altfel. Avem peste 100.000 de produse de la furnizori internaționali și nenumărate #chilliideas pentru a le alege pe cele care pot contribui la povestea brandului tău.