Postat în trends

Cum să promovezi eficient un eveniment în 2021

Anul 2020 a schimbat realitatea cu care eram obișnuiți. Lucrăm de acasă, învățăm online și ne petrecem timpul liber într-un cerc restrâns. Cu toate acestea, ne-am adaptat destul de ușor la noua normalitate, astfel încât lucrurile să funcționeze la capacitate maximă în continuare. 

Și în cadrul companiilor au intervenit schimbări, unele și-au restrâns bugetele de marketing, iar altele nu au mai avut suficiente resurse pentru beneficiile extrasalariale cu care-și motivau până acum echipele.

Totuși, nevoia de a consolida atât brandul de angajator, cât și brandul companiei, nu a dispărut de pe lista priorităților, iar evenimentele sunt în continuare o modalitate excelentă de a menține conexiunea cu angajații, clienții sau partenerii de business. 

Astfel, indiferent de tipul evenimentului pe care dorești să-l promovezi, fie că este fizic, online sau de tip hibrid, îți venim în întâmpinare cu câteva recomandări despre cum să-l promovezi eficient.

Folosește-te de experiențele evenimentelor anterioare

Dacă ai mai organizat evenimente în trecut, poți ruga participanții să posteze imagini sau videouri de atunci. Nimic nu este mai natural decât amintirile și emoțiile venite chiar de la participanții la întrunirile anterioare.

Totodată, poți publica pe conturile de social media ale evenimentelor, imagini sau videouri din arhivă, pentru că acestea vor atrage și mai mulți doritori de a se înregistra la evenimentul actual.

Citește și: 7 idei creative pentru planul tău de marketing în primăvara aceasta

Cunoaște-ți publicul

CI008.0042.27_1-1Cunoașterea invitaților este primul pas în construirea unei relații solide cu aceștia. Află cum își petrec timpul liber sau care le sunt hobby-urile.

Câteva minute de cercetare te vor ajuta să oferi cadouri personalizate corporate în funcție de preferințele audienței tale. Spre exemplu, dacă printre invitați se numără persoane pasionate de gătit, le poți oferi veselă personalizată.

O modalitate excelentă de a afla mai multe despre audiența ta este construirea unui Landing Page, pe care să-l trimiți participanților imediat după încheierea evenimentului. Poți concepe un scurt chestionar, prin care să aduni date despre participanți, respectând regulile GDPR, în urma cărora să le trimiți acasă materialele promoționale preferate.

Vestea bună este că echipa Chilli Ideas poate prelua frâiele întregului proces, de la interpretarea răspunsurilor, personalizarea materialelor promoționale și până la livrarea acestora acasă la participanți.

Citește și: 5 idei creative pentru a păstra interesul participanților la un eveniment online

Folosește-te de canalele potrivite

Următorul pas, după cunoașterea publicului, este să cauți participanții pe canalele relevante. Treci pe listă grupurile și rețelele de socializare pe care își petrece cel mai mult timp audiența ta. Spre exemplu, dacă este vorba despre generația Z, atunci trebuie să știi că tinerii își petrec timpul pe Snapchat sau Instagram.

Este important mai degrabă să-ți concentrezi resursele pe câteva canale relevante, decât să răspândești mesaje în locuri în care șansele de a ajunge la ei sunt prea mici.

Livrează cadouri surpriză astăzi pentru rezultatele de mâine

Dacă ai de gând să organizezi constant evenimente, atunci trebuie să te gândești încă de pe acum la promovarea acestora. Spre exemplu, poți trimite materiale promoționale personalizate acasă, fiecărui participant, după ce evenimentul a avut loc.

Citește și: Ce trebuie sa știi despre numărul de impresii generat de un material promoțional și cum te ajută în strategia de marketing

Această opțiune de a-ți surprinde plăcut invitații și de a crea engagement este cheia succesului pentru evenimentele viitoare. Oferă-le un motiv bun să participe la întrunirea organizată și concentrează-te pe beneficiile participării și nu neapărat pe caracteristicile acestuia.

Spre exemplu, o idee bună pentru a aduce mai aproape oamenii de brandul tău este să le trimiți cadouri personalizate cu logoul companiei precum rucsacuri personalizate sau diverse cadouri electronice.

Alege speakeri valoroși și subiecte actuale

Dacă evenimentul pe care îl organizezi este de awareness, alegerea invitaților este esențială, pentru că de aceasta depind mesajele care vor fi transmise publicului. Mai exact, conținutul cu care vor pleca participanții acasă.

Caută speakeri valoroși și recunoscuți pe piața în care activezi, care să vorbească despre cele mai actuale tendințe.

Fii actual

stația de încărcare wireless OblioCând vine vorba despre oferirea de promoționale corporate, este important să fii atent la modul în care faci alegeri și să iei în calcul contextul în care te afli, dar și nevoile pe care le are publicul tău țintă.

Spre exemplu, poți oferi la momentul înregistrării participanților un Safety Kit care să conțină o mască de protecție și un dezinfectant, ambele personalizate cu logoul companiei pe care o reprezinți.

Totodată, celor care lucrează în această perioadă remote le poți oferi accesorii electronice de birou, cum ar fi stația de încărcare wireless Oblio. Aceasta are un design unic, care elimină virușii și bacteriile de pe telefon, în timp ce acesta se încarcă.

Pune accentul pe experiență 

Dincolo de toate inițiativele pe care le vei lua înainte de evenimentul propriu-zis, nu uita de experiența oferită în cadrul acestuia. Materialele promoționale oferite audienței și-au câștigat percepția de produse menite să-ți crească vizibilitatea pe piață.

Câteva idei de cadouri corporate personalizate sunt seturile personalizare precum este portofelul cu pix Wilton, un set din piele ecologică, care este și livrat într-o cutie neagră elegantă.

Indiferent de publicul pe care-l aștepți la eveniment, fie că este vorba de angajați, clienți sau parteneri de afaceri, aceștia au nevoie mai mult ca niciodată să vadă implicarea și recunoștința ta. Personalizarea produselor media oferite în dar este o opțiune ideală de a le arăta grija pe care le-o porți. Echipa Chilli Ideas îți este alături în acest demers și îți vine în ajutor cu cele mai inedite idei de produse promoționale.

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.