Postat în trends

Cum poți să ai mai multă grijă de sănătatea angajaților tăi în contextul „work-from-home”

Piața muncii nu a suferit niciodată transformări atât de radicale față de cele pe care le-a traversat de la debutul pandemiei și până în prezent. În 2020, am devenit părtași la cel mai mare experiment de muncă remote, o tendință care este de așteptat să continue, iar numărul de angajați care lucrează în acest sistem ar urma să se dubleze în decursul anului 2021, potrivit unui sondaj al Enterprise Technology Research (ETR).

Un alt sondaj al Gartner realizat în rândul directorilor financiari arată că peste două treimi din companii (74%) intenționează să-și lase angajații să lucreze permanent de la distanță, chiar și după ce pandemia va lua sfârșit. Așa cum era de așteptat, marile companii din tehnologie au spart gheața.

Giganți precum Google, Microsoft și Facebook au anunțat că le permit angajaților săi să lucreze permanent de acasă, în timp ce multe alte companii sunt înclinate să adopte un stil de lucru hibrid.

Focusul major va fi pe retenția de personal, astfel că departamentele de HR au căpătat un rol tot mai important în menținerea angajaților motivați și productivi, chiar și lucrând de acasă sau de la distanță.

Iată câteva metode prin care poți să ai mai multă grijă de sănătatea angajaților tăi care lucrează de acasă.

Ajută-i să găsească un echilibru fizic și emoțional

Restricțiile aduse de pandemia de COVID-19 au generat efecte vizibile asupra echilibrului mental al angajaților. Statul în casă pe perioade îndelungate și lipsa de interacțiune fizică au urmări pe termen lung, pot accentua stările de stres și anxietate și pot spori sentimentul de singurătate.

Ca manager de HR, este important să înțelegi nevoile și provocările cu care se confruntă acum oamenii din compania pe care o reprezinți și să le vii în întâmpinare cu soluții. Nu degeaba se spune că resursa umană este cel mai important activ al unei companii – dacă oamenii sunt echilibrați, motivați și fericiți, și rezultatele companiei vor fi pe măsură.

Acum este mai important ca oricând ca aceștia să beneficieze de flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, dar și alegerea zilelor libere, astfel încât să existe un echilibru între timpul petrecut muncind și timpul alocat relaxării.

Citește și: Cum arată team building-ul perfect și ce alte evenimente poți organiza vara asta

Arată-le preocuparea companiei pentru sănătatea lor

Acum, mai mult ca oricând, este foarte important ca din postura de manager de HR să-i asculți în mod activ pe cei din jurul tău și să încurajezi o cultură organizațională în care oamenii să se simtă încurajați să vorbească despre modul în care se simt și despre problemele lor de zi cu zi.

Mulți din ei pot fi copleșiți de îndatoririle pe care le au acasă, au copii și petrec mai multe ore din zi în spații închise. Tocmai de aceea, îți recomandăm să le oferi un instrument care le va fi de folos.

Conform ghidului lansat de Chilli Ideas, „Trendspotting 2021: noi tendințe în materie de produse promoționale”, Gustav, generatorul de ozon destinat uzului casnic este ideal pentru menținerea unui mediu curat și sănătos în orice spațiu, le va fi de folos angajaților tăi.

În plus, pentru a-ți ține angajații aproape, este nevoie să le arăți acest lucru și într-un mod practic. Le poți trimite acasă, din când în când, obiecte promoționale personalizate. Oamenii simt nevoia de apreciere și reacționează pozitiv atunci când primesc un obiect personalizat, în funcție de nevoile, dar și de pasiunile lor.

În contextul pandemiei, aprecierea poate veni din obiecte promoționale corporate, cum sunt gadget-urile inteligente care le pot face viața mai ușoară.

Citește și: 6 idei de activități recreative pentru angajații care lucrează remote

Încurajează-i să facă mișcare

Dacă angajații tăi se bucură deja de beneficii precum abonamente la înot sau la săli de fitness și aerobic, un obiect promoțional personalizat pentru iubitorii de sport este Fitness watch Zeldo, creat special cu opțiuni de setare a tipului de activitate: alergare sau înot, spre exemplu. Oferă-le, de asemenea, opțiuni pentru a face mișcare acasă.

Noi credem că angajaților li se va părea „cool” să primească din partea companiei o Coardă inteligentă Myles, cu un cablu ajustabil și cu funcții multiple. Poți organiza sesiuni de sport pe Zoom cu echipele, în care să faceți mișcare împreună.

Nu uita că un stil de viață sănătos este susținut și de menținerea unei alimentații echilibrate, așa că le mai poți aminti angajaților din când în când să fie atenți și să-și aloce pauzele necesare pentru a lua prânzul cu cei dragi, și nu pe tastatură, chiar dacă lucrează de acasă.

Organizația Mondială a Sănătății a recomandat încă de la începutul pandemiei că este esențial să consumăm alimente bogate în vitamine, minerale, fibre și antioxidanți. Sunt recomandate fructe și legume proaspete, în detrimentul alimentelor bogate în zahăr, sare sau grăsimi.

Pentru a ține evidența greutății, le poți oferi angajaților tăi cântarul digital inteligent Wesley, dotat cu sticlă securizată și afișaj LED, care este și un instrument extrem de util, ce se adaptează la fiecare locuință. Un alt obiect prin care îți poți impresiona angajații este Diego, un recipient din sticlă borosilicat, cu perete dublu pentru un dublu rol: cel de termometru LED încorporat în partea superioară a capacului și cel de infuzor de ceai la interior.

Nu uita că poți personaliza toate aceste obiecte promoționale pe care să le dăruiești oamenilor din echipa ta, care vor aduce câte puțin din amprenta companiei în căminul lor și îi va ajuta în același timp să mențină sănătos mediul în care trăiesc.

Dacă îți dorești echilibrul perfect între funcționalitate și design, precum și un plus de unicitate, Chilli Ideas este partenerul ideal pentru crearea obiectelor personalizate potrivite pentru compania ta.

BNR_MAIL

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.