Postat în trends

Ce să incluzi în kit-ul de onboarding pentru angajații din departamentul de vânzări

Primele zile de la un nou loc de muncă ni le vom aminti mereu în principal pentru că ne scot din zona noastră de confort, fiind presărate cu emoții noi, cu întrebări, dar și cu entuziasmul specific unui nou început.

Viteza cu care ne adaptăm la un nou job ține în primul rând de experiențele anterioare și de cât de receptivi suntem la nou și la schimbare. Cu toate acestea, contribuția pe care fiecare companie și implicit fiecare departament de HR trebuie să o aibă în acest proces de integrare a noului angajat sunt deosebit de importante.

De ce este important procesul de onboarding?

Acesta se referă la procesul prin care un angajat este introdus într-o nouă organizație, timpul în care dobândește cunoștințele, abilitățile și comportamentele necesare pentru a deveni parte a echipei respective.

Este o perioadă care poate dura între câteva zile și câteva luni, în funcție de cerințele fiecărei poziții, dar și de modalitățile prin care fiecare companie reușește să ajute la familiarizarea cât mai rapidă a unui nou membru cu cerințele postului său, dar și cu misiunea și valorile organizaționale. Onboardingul este mecanismul prin care un angajat începe să devină confortabil cu mediul de lucru, dar și cu modul în care își face munca, pentru a putea fi cât mai eficient.

Conectarea cu colegii de echipă este una esențială, mai ales în această perioadă, când cei mai mulți dintre angajați lucrează în sistem remote. Pandemia a adus cu sine o tranziție nu doar a modului de lucru, ci și a procedurilor de care trebuie să ții seama în procesul de onboarding.

3-kit-onboarding-angajati-echipa-vanzari

Citește și: De ce este important procesul de onboarding și cum ar trebui să arate un astfel de kit pentru angajații noi

Un kit personalizat de bun venit

Nevoile unui angajat nou într-o companie sunt importante, mai ales în primele săptămâni în care își începe activitatea. Dacă ne referim la oamenii de vânzări, strategiile de menținere a productivității acestora sunt esențiale pentru că de ei depinde o bună parte a succesului unei companii pe termen lung. Ei se ocupă de activități-cheie, motiv pentru care procesul de onboarding trebuie să fie cât mai personalizat pentru a se putea integra cât mai rapid, chiar și în vremuri de pandemie.

Pentru că înainte procesul de onboarding se derula natural, fiind completat de ieșirile de la prânz cu colegii sau de pauzele de cafea în care noul membru se integra mai rapid în echipă, lucrurile stau altfel acum. Contextul generat de criza sanitară face ca firescul să fie redat de interacțiunile online, pe fondul faptului că munca de acasă este trendul ce definește în prezent piața muncii.

Dar acest lucru nu trebuie să te împiedice să îți arăți prețuirea și angajamentul într-un mod personalizat față de noii tăi angajați din departamentul de vânzări.

Poți începe prin a-i dărui noului venit un notebook A5 Cameron, cu o copertă din bambus, prevăzută cu o banda elastică, ce permite fixarea mai multor tipuri de obiecte, cum ar fi telefonul mobil sau instrumentele de scris.

De pe biroul său de acasă nu trebuie să lipsească nici cana din porțelan Silah, care va găzdui aromele sale preferate de cafea, cu care își va începe fiecare zi.

Totodată, pentru că vorbim de produse promoționale pentru angajații din departamentele de vânzări, un real ajutor sunt speakerbuds-urile. Moderne și cu un design unic, aceste obiecte promoționale personalizate trebuie să fie nelipsite pentru oamenii din compania ta pentru că oferă o mai mare flexibilitate în preluarea apelurilor telefonice zilnice, la pachet și cu o mai mare posibilitate de mișcare ce ajută mai ales în ședințele și trainingurile din videoconferințe.

Tot pentru o mai mare flexibilitate a muncii îi poți oferi și un încărcător wireless 2 în 1 Angel, cu o combinație perfectă între funcționalitate și design.

1-kit-onboarding-angajati-vanzari

Citește și: Cum să creezi un mediu de lucru plăcut. Importanța accesoriilor de birou personalizate

Investește în produse promoționale care fac diferența

Reține că procesele de onboarding pentru angajații din departamentele de vânzări joacă un rol esențial pentru compania ta. Oamenii de vânzări reprezintă imaginea unei companii pentru că ei sunt cei care le fac cunoștință clienților cu produsele sau serviciile fiecărei organizații, fiind direct responsabili de generarea veniturilor.

Investițiile îndreptate către aceste departamente nu trebuie să lipsească, indiferent de vremurile pe care le trăim. Chiar și în contextul pandemiei care a mai „scuturat” temporar anumite bugete, menținerea angajaților motivați este un aspect care trebuie să rămână mereu în atenția ta.

Poți începe oricând cu lucruri simple, cum sunt obiectele promoționale personalizate care să ajute angajații din vânzări să se poziționeze în fața potențialilor clienți, pentru un plus de imagine. Acum, poate mai mult ca niciodată, oamenii simt nevoia de apreciere și au nevoie să vadă că liderii sunt cu adevărat interesați de ei, de modul în care se integrează și se familiarizează într-o echipă, chiar și de la distanță.

Anul acesta, atât nou-veniții, cât și angajații cu experiență din compania ta au nevoie de gadgeturi cool prin care să poată să aibă grijă ușor de sănătatea lor.

Diego este unul din obiectele promoționale în trend anul acesta, pentru dubla sa utilitate: termometru LED încorporat în partea superioară a capacului și infuzor de ceai la interior. Un proces de onboarding reușit depinde de o personalizare cât mai mare a obiectelor promoționale pe care le oferi unui angajat.

Dacă ai descoperit recent care sunt pasiunile noului angajat, va fi simplu să personalizezi produse promoționale pentru a fi în ton cu hobby-urile sale. Pasionații de muzică vor fi mai mult decât încântați de o Boxă wireless cu design retro și culori atractive care le va oferi posibilitatea să-și asculte melodiile preferate, la o calitate a sunetului excelentă.

Mai mult, dacă vrei să-i oferi un produs de calitate, dar care să respecte și mediul înconjurător, Boxa portabila Dylan se va plia foarte bine pe ceea ce angajatul își dorește. Cu astfel de produse promoționale este foarte ușor să-i demonstrezi unui angajat nou că brandul tău este evergreen și green oriented în același timp, alegând materiale promoționale eco friendly.

Uneori, pentru a-ți ține angajații aproape, este nevoie să le arăți asta într-un mod simplu, dar cât se poate de practic. Lasă-te inspirat de „Trendspotting 2021: noi tendințe în materie de produse promoționale”, cel mai recent ghid lansat de Chilli Ideas, unde regăseși obiectele promoționale care vor face diferența în 2021.

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.