Postat în trends

Cât de „cool” mai este scrisul de mână în ziua de azi? Ce trebuie să știi

Într-o lume în care tehnologia avansează într-un ritm amețitor, scrisul de mână a devenit din ce în ce mai rar. Ne este mult mai ușor să trimitem mesaje scrise în grabă pe telefon, să ne apelăm video sau să trimitem mesaje audio către cei dragi sau către partenerii de business, cu care colaborăm zi de zi.

Prin urmare, am uitat cât de plăcut este sentimentul pe care ni-l dau textele scrise de mână, gândurile sau detaliile notate într-o agendă, care ne ajută să ne organizăm task-urile eficient și să reținem mai ușor ce anume avem de făcut.

Scrisul de mână nu numai că este benefic, întrucât activează anumiți centri nervoși responsabili cu stocarea și gestionarea informațiilor, dar este și o activitate foarte complexă, ce necesită abilități cognitive și motorii, spre deosebire de scrisul la tastatură care nu necesită decât memorarea orientării spațiale a butoanelor care generează literele de care avem nevoie pentru a scrie mesajul.

Mișcarea pe care o facem atunci când scriem de mână ajuta la codificarea și reținerea pe termen lung a informațiilor.

Conform unui studiu efectuat de câțiva psihologi americani, elevilor și studentilor le este recomandat scrisul de mână tocmai pentru o procesare optimă a cunoștințelor acumulate în mediul academic.

Pe de alta parte însă, scrisul de mână este o marca personală, care dă un aer intim și familiar corespondenței între persoane, spre deosebire de scrisul de tipar sau cel digitalizat.

Din aceste considerente, scrisorile sau cărțile poștale scrise de mână sunt foarte apreciate și dau o notă aparte gândurilor transmise astfel între oameni. Exista numeroase studii conform cărora scrisul de mână poate releva aspecte importante legate de felul de a fi al fiecărei persoane în parte, fiind considerat, așadar, o hartă a personalității noastre.

KC6777_38_BO

Grafologia sau handwriting analysis poate dezvălui o gama largă de trăsături de personalitate precum: emotivitatea, intelectualitatea, creativitatea și multe altele.

Scrisul de mână ajută și la exprimarea mai facilă a emoțiilor, având chiar efecte asupra stării de bine. Aici ne referim în principiu la scrierea jurnalelor prin care ne surprindem trăirile, emoțiile de peste zi și pe care le procesăm mult mai eficient prin această terapie prin scris.

Citește și: Stay young & enjoy the moment. Feel young & enjoy the life

Acum că știi care sunt beneficiile majore ale scrisului de mână, că marketing manager îți va fi de folos să știi că oferirea de instrumente de scris ca obiecte promoționale este o practică menită să genereze brand awareness pe termen lung.

De exemplu, un studiu care analizează în ce măsură produsele branduite oferite consumatorilor își ating scopul de a-i fideliza, atrage atenția asupra faptului că instrumentele de scris sunt păstrate și folosite de către aceștia până la 9 luni de zile.

Mai mult, până la 51% dintre consumatorii implicați în această cercetare au spus că e foarte probabil să facă afaceri cu persoana de la care au primit acele pixuri/creioane/markere branduite. Sigur că îți dorești să atragi astfel de impresii și asupra brandului tău!

Citește și: Ce trebuie sa știi despre numărul de impresii generat de un material promoțional și cum te ajută în strategia de marketing

Chilli Ideas îți stă la dispoziție cu o mulțime de produse promoționale care să îți pună în valoare brandul în fața consumatorilor, printre care și instrumente de scris. Acestea pot veni la pachet cu modele de agende create din materiale sustenabile, post-it-uri, suporturi de cărți de vizită, portofele/penare și brelocuri care să poarte logo-ul companiei tale.

De pildă, poți dărui instrumente de scris audienței tale, la finalul unui eveniment pe care îl organizezi pentru companie pe care o reprezinți. Cu această ocazie le vei reaminti partenerilor plăcerea de a colabora cu tine, dar și aceea de a scrie de mână.

În acest sens, foarte la modă sunt pixurile cu înveliș din lemn, care ne reamintesc să fim eco-friendly, în încercarea noastră de a fi responsabili față de natură, evitând risipa. Disponibile în numeroase variante, acestea pot avea un efect pozitiv asupra consumatorilor.

De exemplu, ce ai zice de Pixul Noni, realizat din bambus cu elemente decorative colorate din fibre de grâu?

Sau de Pixul Edison cu suport din ABS ce se poate lipi pe suprafețe netede? Acesta este ideal pentru utilizarea repetată în recepția companiei, în instituții financiar-bancare, în domeniul farma, sau oriunde este nevoie de un pix pentru diverse notițe.

CI012.0233.02_2-1O altă recomandare pentru tine este Roler Lawren, un roler elegant din aluminiu cu finisaj din cauciuc colorat, ce se poate personaliza prin gravură laser.

Cu atât de multe modele care denotă fie eleganță și delicatețe, fie pragmatism și ergonomie, instrumentele de scris pe care ți le punem la dispoziție sunt materiale promoționale pe care le poți alege în funcție de stilurile unice ale fiecărui client de-al tău.

Contribuie și tu la readucerea la viață a scrisului de mână, oferind instrumente de scris partenerilor tăi și fă-i să se bucure de farmecul lor personal, dar și al celor din jur, care scriu astfel. Lasă-ne să cunoaștem povestea brandului tău și noi te vom ajuta să o spui partenerilor de business într-un mod inedit!

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.