Cum să creezi un mediu de lucru plăcut. Importanța accesoriilor de birou personalizate
85% dintre angajați sunt nemulțumiți de mediul de lucru și se confruntă cu probleme de concentrare, potrivit unui studiu Ipsos. În contextul trecerii spre modul de lucru hibrid sau chiar spre revenirea la birou a majorității echipei, această temă devine din nou de actualitate pentru companii.
De ce? Pentru că studiile arată faptul că angajații fericiți care se simt bine la job sunt cu 31% mai productivi și își iau de 10 ori mai puține zile libere din motive medicale. Cifre deloc de neglijat, nu?
Accesorii de birou personalizate pentru un mediu de lucru mai prietenos
Pentru a face spațiul de lucru mai prietenos și, de ce nu, chiar mai practic pentru echipa ta, poți începe prin a le oferi accesorii de birou personalizate cum ar fi: instrumente de scris personalizate, calendar personalizat de birou, mape personalizate, notes personalizate sau lămpi sau organizatoare.
Toate îi vor ajuta să își creeze un spațiu al lor, o zonă în care să se simtă confortabili și în care să se poată concentra pe task-urile pe care le au de realizat.
Cine nu ia notițe, nu? Fie că muncesc de acasă sau de la birou, cu toții vor avea nevoie de agende sau caiete de notițe personalizate pe care să scrie rapid ce au de făcut sau lucruri pe care ar trebui să se concentreze în ziua respectivă. Este un mod eficient de a se organiza care îi vor face mai productivi. Notes personalizate pot conține nu doar brandul, numele companiei, ci și mesaje motivaționale sau ceva care să îi facă să zâmbească de fiecare dată când le folosesc.
Cu siguranță nu aveți extrem de des întâlniri informale, dar nimic nu te oprește să comunici constant cu echipa sau colaboratorii tăi prin accesoriile de birou personalizate pe care le faci cadou și care sunt zi de zi în fața lor. E modul tău de a fi prezent în viața lor, e modul tău de a comunica continuu cu ei. Tone of voice-ul brandului tău poate fi, astfel, auzit zilnic.
Ai putea, de exemplu, să gândești un calendar personalizat de birou, iar fiecare lună să conțină fie mesaje care să le amintească de experiențe trăite deja alături de brandul tău, fie să aibă deja marcată ziua în care se va desfășura un eveniment la care ți-ar plăcea să participe. Sky is the limit atunci când vine vorba de personalizări. În plus, suntem aici și avem o sumedenie de #chilliideas.
Citește și : 7 motive pentru care obiectele promoționale sunt cruciale pentru orice business
Accesoriile de birou personalizate, instrumente de marketing eficiente
Dincolo de utilitatea lor, lămpile, de exemplu, se numără printre accesoriile de birou personalizate care creează cele mai multe impresii. O analiză a eficienței obiectelor media personalizate arată faptul că, în medie, o lampă de birou creează 1450 de impresii. Deloc rău, nu?
Iar dacă vei alege inspirat modelul, aceasta va contribui și la starea de bine a celui care o va folosi. Va crea un mediu de muncă mai prietenos, mai cald, unde se va simți bine. Instrumentele de scris personalizate, de la pixuri și creioane, la stilouri elegante sunt și ele în topul obiectelor media care creează foarte multe impresii. Fiecare dintre ele generează, în medie, 3000 de impresii.
Practic, brandul tău va fi văzut de atât de mulți oamenii, cu fiecare instrument de scris personalizat pe care îl vei oferi. Este important însă să le alegi cu grijă, să poată fi folosite cu ușurință, să scrie frumos, să aibă un design plăcut, astfel încât cel care îl primește să își dorească să scrie cu el.
La fel de utile, dar și des folosite, sunt mapele personalizate ce pot să completeze gama de cadouri corporate pentru angajați și pentru parteneri de afaceri. Acestea pot fi folosite atât de către membrii echipei tale, pentru a se organiza mai bine și pentru a-și păstra în stare bună anumite documente, cât și de către clienți sau partenerii de business.
Astfel, ele nu doar că ajută la crearea unui mediu de lucru mai plăcut, ci continuă să îți expună brandul și mesajul mai departe, în alte medii. Acestea au fost doar câteva idei de accesorii de birou personalizate care să îmbunătățească mediul de lucru.
Nu uita că suntem aici pentru a te sprijini cu alte #chilliideas pentru a oferi o experiență de brand completă!