De ce este rentabilă investiția în produse promoționale
Un studiu publicat de PPAI – Promotional Products Association International, The Influence of Promotional Products on Consumer Behavior, demonstrează faptul că oamenii adoră pur și simplu promoționalele. Conform studiului, obiectele promoționale sunt un mijloc excelent de promovare, având o foarte mare influență asupra comportamentului de consum și, în plus, reprezintă cea mai rentabilă metodă de a ajunge la publicul țintă într-un mod palpabil, memorabil, de durată.
Iată câteva dintre concluziile studiului:
- 83% dintre persoane sunt încântate să primească produse promoționale
- 88% dintre persoane își amintesc numele promovat de un produs promoțional care le-a fost oferit în ultimul an, în timp ce doar 71% își amintesc nume ale produselor sau companiilor din reclamele prezente în revistele pe care le-au citit în ultima săptămână
- 55% dintre persoane cumpăraseră anterior de la firma care le-a oferit un produs promoțional și 85% după primirea acestuia
- cele mai uzuale obiecte promoționale sunt produsele de îmbrăcăminte (41%), instrumentele de scris (35%) și accesoriile pentru băuturi (19%)
- 53% dintre persoane folosesc cel puțin săptămânal un obiect promoțional pe care l-au primit
- 47% dintre persoane păstrează un obiect promoțional mai mult de un an
- 91% dintre persoane păstrează produse promoționale acasă
- 74% dintre persoane păstrează produse promoționale la locul de muncă
- 81% dintre persoane păstrează produsele promoționale datorită utilității lor, acesta fiind motivul principal pentru care sunt păstrate promoționalele
Citește și: Rolul produselor promoționale în campaniile de direct mail
Prin urmare, produsele promoționale au o rază largă de acțiune și o capacitate mare de a menține brandul tău în memoria consumatorilor. Utilizate regulat și alese cu grijă, promoționalele au puterea de a susține și de a îmbunătăți recunoașterea pe piață a brandului pe care îl reprezintă, așa cum au și capacitatea de creștere imediată și directă a vânzărilor. Acestea trebuie alese astfel încât să te ajute la a spune povestea brandului tău.