Chilli Ideas eBook: Fii la curent cu tendințele anului 2021 în materie de produse promoționale
Pandemia și-a pus amprenta asupra modului în care trăim, lucrăm și ne petrecem timpul liber. Companiile au fost nevoite să își mute activitatea online, iar angajații să lucreze de acasă. În acest context, rolul departamentelor de HR în motivarea echipelor a devenit și mai important, ținând cont că interacțiunea directă între angajați nu a mai fost posibilă.
Deși în linii mari tehnologia a făcut posibilă colaborarea și interacțiunea dintre oameni, aceasta nu poate ține locul interacțiunii fizice și nu poate oferi o experiență completă. Așadar, este vizibilă nevoia de a găsi metode alternative pentru a menține unitatea echipelor. În consecință, bugetele alocate fidelizării angajaților au crescut, pe măsură ce companiile au vrut să își arate recunoștința față de aceștia și de partenerii lor de afaceri.
O modalitate foarte bună de a te face remarcat în mintea celorlalți și de a le arăta aprecierea este dăruirea unor obiecte fizice, personalizate, care reprezintă, totodată, și un instrument de marketing și promovare a brandului tău. Industria produselor promoționale se află într-o continuă schimbare și evoluție, urmând schimbările impuse de contextul recent, fiind destul de promițătoare. Totodată, acest aspect aduce noi perspective și pentru departamentele de marketing din companii, care au nevoie de idei proaspete de campanii care să le pună brandul în valoare.
Pentru a vedea care este viitorul în materie de produse promoționale și modul în care acestea pot influența relația dintre un brand și consumatorul său, am lansat „Trendspotting 2021: noi tendințe în materie de produse promoționale”. Îți împărtășim, în continuare, concluziile noastre:
Produsele promoționale nu mai sunt văzute doar ca obiecte distribuite gratuit
Această tendință este vizibilă pe fondul evoluției și maturizării industriei de materiale promoționale în sine: 95% din furnizorii principali au deja produse certificate, ceea ce a dus la stabilirea unui standard înalt de calitate al acestora. De asemenea, competiția și capacitățile tehnice oferă acces la o gamă largă de produse, indiferent de audiență.
Evoluția industriei este vizibilă și la nivel de packaging, vizual: furnizorii au început să ofere o experiență aparte, prin ambalajele folosite, dar și prin alte detalii care îi diferențiază și care conferă un plus de unicitate. În cele din urmă, materialele promoționale sunt privite ca o modalitate de a forma o conexiune între brand și consumator.
Utilizatorul final, pus pe primul loc
Un alt trend conturat în 2021 este reprezentat de personalizarea obiectelor promoționale, prin selecția materialelor și a tipului de personalizare, astfel încât aceste elemente să respecte identitatea brandului. În prezent, există diferite metode de personalizare, de la inscripționarea numelui destinatarului și până la conceperea altor mesaje individuale, iar această tendință va fi din ce în ce mai vizibilă. Totodată, aceste produsele personalizate devin din ce în ce mai accesibile din punctul de vedere al bugetului.
Reinventarea în materie de comunicare
Anul acesta, mai mult ca oricând, nevoia reinventării este vizibilă inclusiv când vine vorba de menținerea relațiilor dintre un brand și consumatorii săi. Modul în care o companie comunică cu publicul său este foarte important, fie că este vorba despre comunicarea cu angajații, clienții finali sau partenerii de afaceri.
Pentru a face față provocărilor aduse de pandemie, este nevoie de adaptare la un nou context, care generează noi nevoi, astfel că materialele promoționale de marketing reprezintă modalitatea potrivită pentru a te reinventa când vine vorba despre comunicarea cu publicul tău.
Citește și: 7 idei creative pentru planul tău de marketing în primăvara aceasta
Culorile anului 2021
Institutul Pantone a decis că anul acesta se poartă tonurile de gri și galben, care pot fi transpuse cu succes și în ceea ce privește materialele promoționale. Această combinație de culori oferă o stare de confort vizual, dar și de optimism. Am pregătit pentru tine o gamă de produse care cu siguranță te vor ajuta să te diferențiezi de concurență.
Inovație în design
După un an în care libertatea de mișcare a fost limitată, iar activitățile pe care le-am putut face au fost restrânse, produsele promoționale cu un design aparte și cu o grafică deosebită, care oferă un aer catchy, sunt bine-venite.
Accent pe sustenabilitate
Sustenabilitatea este un principiu respectat în tot mai multe industrii, iar produsele realizate din materiale care respectă mediul înconjurător vor fi din ce în ce mai apreciate anul acesta. Noi îți oferim o gamă variată de produse promoționale eco-friendly cu care să surprinzi.
Funcționalitate și design, 2×1
Mixul potrivit dintre funcționalitate și design nu a fost nicicând mai important: un produs este apreciat atât pentru modul în care arată, însă mai ales pentru utilitatea lui. Anul acesta, poți îmbina noi forme, texturi și materiale pentru a crea un design unic, minimalist. Calcarul natural, pluta sau bambusul sunt doar câteva dintre opțiuni.
Citește și: Cum și de ce să folosim culorile anului 2021 în strategia de marketing
Lifestyle sănătos cu ajutorul gadget-urilor
Dispozitivele inteligente care ne ajută să ne monitorizăm starea de sănătate (numărul pașilor efectuați, caloriile arse, calitatea somnului sau pulsul), au fost la mare căutare anul trecut, astfel că și în 2021 astfel de produse vor fi foarte utilizate pentru menținerea unui stil de viață sănătos, iar noi credem că produsele pot fi integrate cu succes în categora materialelor promoționale de marketing.
Concluzii
Fie că ești în căutare de moduri inedite de a-ți recompensa angajații și de a-i menține motivați, fie că vrei să integrezi în strategia ta de marketing noi acțiuni prin care să îți diferențiezi brandul de competitori, Chilli Ideas este partenerul potrivit.
Livrăm de peste 13 ani produse promoționale care corespund nevoilor clienților noștri și care contribuie la campanii de succes pentru aceștia. Suntem câștigători ai Premiului Distribuitorul Anului în Sustenabilitate în Europa (Germania 2019) și avem multiple certificări. Încă din 2017 avem propriul depozit de produse.