Postat în trends

7 motive pentru care obiectele promoționale sunt cruciale pentru orice business

Cu o tranziție din ce în ce mai puternică spre mediul digital, ca antreprenor, poate fi dificil să înțelegi care este valoarea obiectelor promoționale pentru compania ta. Dar, chiar dacă promovarea online poate avea rezultate aproape instant, obiectele promoționale personalizate rămân o unealtă puternică prin care poți să generezi brand awareness și să creezi oportunități de business.

Știai că peste 50% dintre adulți folosesc cel puțin un produs promoțional cu regularitate și că 85% de persoane din acel grup vor avea legături de afaceri cu business-ul care se promovează în acest fel?

Citește mai departe și află ce sunt obiectele promoționale, cum să personalizezi obiectelor promoționale și care sunt motivele pentru care obiectele promoționale personalizate sunt cruciale pentru orice business.

Ce sunt obiectele promoționale

Obiectele promoționale sunt toate acele obiecte care includ particularitățile unui brand pe ele. Acestea pot fi produse simple, precum căni, pixuri sau tricouri, sau produse high-end, cum ar fi căști audio, care au înscrise pe ele logo-ul, numele sau site-ul unei companii.

Obiectele promoționale pot fi folosite ca freebies la evenimente sau ca și cadouri corporate, dar, și ca elemente pentru brandingul intern al companiei.

Cum personalizezi obiectele promoționale

Oricât de tentant ar fi să pui cât mai multă informație pe obiectele promoționale personalizate, sfatul nostru este să urmezi cei trei pași simpli atunci când alegi să personalizezi produsele cu însemnele firmei:

  1. “Keep it simple – Logo-ul și poate site-ul sunt de ajuns.
  2. Folosește culorile brandului, pentru consistență și brand awareness
  3. Alege produse folositoare – stick-uri USB, căni, tricouri ș.a.

Acum că ai o idee mai bună despre ce sunt obiectele promoționale și cum poți să le personalizezi eficient, hai să vedem care sunt motivele pentru care care obiectele promoționale personalizate sunt cruciale pentru orice business.

Citește și: Idei de activări de brand la festivaluri. Cu obiecte media sustenabile

Motivul #1: Promovare de lungă durată cu cost redus

Un e-mail poate fi șters ușor, o postare din social media poate fi trecută cu vederea și o reclamă poate fi ignorată, dar produsele fizice personalizate cu însemnele brandului au o durată de viață mult mai mare și pot fi elemente importante de promovare a brandului.

De fiecare dată când un obiect promoțional este folosit (pe stradă, la întâlniri, în sala de forță etc.) are potențialul de a crește brand awareness-ul afacerii tale. O dată ce ai făcut investiția inițială, obiectul promoțional te poate promova chiar și ani la rând.

Motivul #2: Recunoașterea instantă a brandului

Prin faptul că oferi produse promoționale clienților tăi, te asiguri că aceștia își vor aminti de afacerea ta și că vor recunoaște brandul în viitor. Conform unui articol publicat pe technomarketinginc.com, 89% dintre clienți își amintesc brandul de la care au primit produse promoționale în ultimii doi ani.

Având produse promoționale personalizate in the wild vei avea parte de un brand awareness mai mare și de o recunoaștere instantă a brandului.

Motivul #3: Creezi loialitate de brand prin obiecte promoționale gratuite

Dacă te hotărăști să investești în obiecte promoționale personalizate, poți beneficia de pe urma word-of-mouth marketing și a micro influencerilor.

Cu un research amănunțit și prin alegerea corectă a persoanelor cu care dorești să colaborezi, produsele tale personalizate pot ajunge în fața unui public nou care poate fi interesat de produsele sau serviciile pe care le promovezi și, de ce nu, poți crea o comunitate loială în jurul brandului tău.

Motivul #4: Obiectele promoționale sunt cartea ta de vizită

Obiectele promoționale pot acționa ca și o carte de vizită, dar cu rezultate mai bune. Atunci când oferi obiecte promoționale, afacerea ta apare în fața unui public nou, plin de potențiali clienți.

Conform marketingsherpa.com, 71,6% dintre persoanele care au primit produse promoționale și-au amintit numele companiei. Deoarece sunt inscripționate cu numele, logo-ul sau site-ul afacerii tale, obiectele promoționale personalizate sunt cărți de vizită practice ideale.

Citește și: Cum să călătorești cu un bagaj mic și cu aripile întinse

Motivul #5: Creezi conexiuni fizice puternice

Hei, nu poți să atingi un banner ad sau o postare pe Instagram, dar, cu siguranță poți să atingi un tricou personalizat sau o cană personalizată.

O conexiune tangibilă cu obiectele promoționale personalizate ajută la creșterea brandului și la fixează compania în mintea consumatorului.

Motivul #6: Brandul tău este asociat cu calitatea

Produsele promoționale personalizate de calitate îți vor propulsa brandul în topul preferințelor. Aceste produse arată că îți pasă de ce oferi, iar clienții vor asocia produsele de calitate primite cu produsele sau serviciile pe care le oferă afacerea ta.

Motivul #7: Produsele promoționale creează o identitate socială puternică de brand

Printr-o identitate socială puternică de brand, atât clienții, cât și angajații tăi se vor mândri cu produsele promoționale primite.

Pe lângă oportunitățile de marketing și de vizibilitatea crescută a afacerii tale, angajații tăi vor fi mai motivați și se vor simți ca o echipă.

Ia în considerare să creezi ambasadori de brand printre angajați, oferind produse promoționale ca stimulente, prin giveaways sau pur și simplu prin cadouri fără nici un motiv. Angajații tăi îți vor promova afacerea la rândul lor printre prieteni și familie, afacerea ta având parte, astfel, de o promovare gratuită.


Acestea au fost cele 7 motive pentru care obiectele promoționale sunt cruciale pentru orice business.

Sperăm că motivele noastre te-au inspirat și că ai ales deja următoarele obiecte promoționale, iar dacă ai nevoie de ajutor, nu ezita să ne contactezi! Îți stăm la dispoziție cu o grămadă de idei #chilli și suntem gata să alegem împreună cadourile potrivite pentru echipa ta.

Cu drag, echipa Chilli Ideas ️.

Distribuie

Tastează și apăsă Enter pentru a căuta

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.