#chilli14, o poveste despre libertate, creativitate și dezvoltarea unei piețe
În 2007 am intrat pe piața de produse promoționale din România din dorința de a fi altfel, de a contribui cu #chilliideas la campaniile și acțiunile brandurilor. Am intrat pe o piață aflată cumva și ea la început, dar care avea să aibă o evoluție spectaculoasă, iar noi să facem parte din ea. Wow… ce șansă extraordinară!
Cum a început să se transforme într-o industrie
Domeniul a trecut prin schimbări spectaculoase atât datorită evoluției tehnologiei, cât și datorită schimbării poziționării companiilor față de potențialii și actualii clienți, dar și față de echipe. Termeni precum customer experience, brand awareness, employer branding și employee engagement se auzeau tot mai des în meetinguri, iar toate porneau de la dorința de a îmbunătăți imaginea brandurilor, dar și experiența pe care le-o oferă publicului.
Într-un astfel de context, evoluția a venit natural. Improvement-ul pieței locale de produse promoționale a venit by default, ajungând astăzi la opțiuni aproape nelimitate, ,,Sky is the limit” nu mai este de mult doar o sintagmă, chiar se întâmplă.
La fel de naturală a fost și dezvoltarea Chilli Ideas. Deși am pornit la drum la începutul unei crize financiare, am fost una dintre companiile care totuși a crescut în acest context. Nu spunem că nu am întâmpinat greutăți, însă totul a fost spre dezvoltarea noastră.
Citește și: Povestea #chilli14 în cifre
Rolul parteneriatelor în povestea #chilli14
Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au jucat un rol foarte important în tot ceea ce a însemnat traseul nostru până aici. În 2009, am devenit membru PSI și am obținut accesul la cea mai mare bază de date de furnizori. Atunci a fost și anul în care am implementat sistemul ERP. Un an la fel de important pentru noi a fost 2017 când am devenit membri IPPAG începând să reprezentăm România într-una dintre cele mai renumite și vechi asociații din domeniu.
La fel de mult au cântărit în dezvoltarea noastră și participările la cele mai mari târguri internaționale de profil care au fost adevărate deschizătoare de drumuri. Așa au apărut și clienții mari. Astfel încât, după multă muncă, implicare, creativitate și tones of #chilliideas, am ajuns în momentul investițiilor majore. În 2013, am achiziționat o imprimantă digitală de înaltă performanță pentru obiecte mici printr-o investiție de 1 milion de euro.
A crescut și echipa, ne-am dezvoltat fiecare din noi, ne-am simțit liberi să ne exprimăm creativitatea. E senzațional feelingul de a fi liber, dar și responsabil în același timp. E dovada clară a maturizării Chilli Ideas.
Citește și: Cum să alegi obiectele media – promoționale personalizate
Cum suntem acum? La #chilli14?
Customer experience este în centrul activității noastre, acordăm atenție tuturor momentelor în care trebuie să fim acolo pentru tine. Libertatea, creativitatea și focusul pe rezultate ne determină să îți oferim o experiență completă:
Magazin online pe care îl poți utiliza atunci când ai nevoie să găseșți promoționale și să stabileșți bugetul pentru campaniile viitoare sau când pur și simplu știi ce îți doreșți și vrei să comanzi direct
Import direct – toate materialele promoționale pe care ți le punem la dispoziție, indiferent că este vorba despre produse standard sau despre producție specială, le importăm de la furnizori direcți sau producători din Asia și Europa, astfel încât să-ți putem oferi prețuri competitive
Acces la o gama largă de produse – suntem membru PSI din 2009 și astfel avem acces la cea mai mare bază de furnizori și producători verificați de materiale promoționale din Europa, pentru a-ți putea pune la dispoziție orice tip de produs promoțional de care ai avea nevoie
Personalizare – personalizăm orice tip de material promoțional, prin diferite metode: serigrafie, transfer de serigrafie, cutting, broderie, print digital, tampografie, gravură laser, timbru sec, decalcomanie etc • Produse 100% personalizate – transformăm idei în produse finite cu ajutorul partenerilor noștri, producători certificați
Rezervare produse 24 de ore – pentru produse din stocurile furnizorilor externi
Mostre – îți punem la dispoziție mostre pentru produsele pe care doreșți să le comanzi, astfel încât să ai siguranță că produsul final întrunește toate caracteristicile dorite
Servicii la cele mai înalte standarde de calitate – certificate cu Ecovadis, ChamberTrust, Excellent ȘME România, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2013, SRM 8000 și ISO 45001:2018
Noutăți – participăm anual la cele mai importante târguri internaționale de materiale promoționale pentru a ne documenta și pentru a avea acces constant la cele mai noi produse din domeniu, pe care să ți le putem oferi
Informații – îți trimitem periodic newslettere cu produse noi, promoții și mostre de materiale promoționale, precum și cataloage de produse promoționale pe care să le răsfoieșți, pentru mai multe idei de promovare
Oferte personalizate – selectăm produse promoționale care să se potrivească obiectivelor tale și realizăm simulări grafice pentru a-ți forma o idee mai clară despre cum va arăta logoul tău pe respectivele produse
Servicii DTP – vei primi întotdeauna o simulare de personalizare a produselor pe care să o aprobi înainte de plasarea comenzii în lucru; realizăm design de produse; transpunem pe hârtie ideile tale, dar facem și noi propuneri
Verificare marfă – apelăm la companii specializate pentru inspecție, verificare, teste și certificări atunci când realizăm materiale promoționale în țări din Asia și nu numai
Depozitare – la care poți apela atunci când nu ai la dispoziție spațiu pentru depozitarea produselor comandate
Logistică – ambalare individuală/ specială, split, etichetare, livrări multiple etc., în funcție de necesitățile tale
Garanție – oferim garanție pentru toate produsele livrate
Satisfacție 100% – procedura de retur – se returnează și se remediază rapid comandă pe cheltuiala noastră, în cazul în care se constată erori
Promoționale Chilli – la fiecare întâlnire vei primi cadou cel puțin un material promoțional Chilli, că să-ți fie mai ușor să te îndrăgostești de noi
Is it enough? Well, aici trebuie să ne spui tu. Însă un lucru e clar: povestea merge mai departe cu mai mult #chilli, chiar cu promisiunea de a te provoca și pe tine să #freeyourchilli!